55 års kalas :)



Jag har haft världens bästa helg ! Jonas o min födelsedagsfest blev väldigt lyckad <3 Kul att så många kom.
Det var verkligen kul o umgås med mina tjejer o så gulligt av syrran att hon kom trots allt <3


Blev väldigt glad över att Lowisa kunde komma med, var så länge sen jag träffade henne innan.. Ska bli kul när hon kommer tillbaka till jobbet :)

Vi fick massa fina, kuliga o goda presenter. Mina flickor e verkligen knäppa, vet inte om jag vågar ha möhippa nån gång framöver :P Knasungar :) Hade varit lite taskigt för Fingal om vi vunnit 10 miljoner på lotten vi fick, jag vågar aldrig ge bort lotter :P Skulle ju säkert va så att mottagaren vinner då fast man aldrig vinner sj.. Av Anki o Björn fick vi massa te,kaffe, choklad,kex o marmelad = lyxfrukost :) Teet va jätte gott o allt det andra med! O så har jag örhängen från Bombay nu, tack Lowisa <3

Bina fixa mitt smink, as snyggt :)

(Bilden e dock inte lika snygg)

Trodde ju inte att det va Johanna som skulle göra så vi inte kom in på Harrys, har ju vart där förut med henne :P Men allt blev bra o kul till sist tack vare mina underbara tjejor <3

 
Älskling kom o mötte mig sen vid burger king <3 det va verkligen kallt den natten :S Ska bli - inatt med.. Men varmare o massa sol till helgen :D

Nästa gång blir det grillfest hos oss :) Har redan pratat om att ha det i Juni nån gång :)

Tack tack tack alla underbara människor !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack vare dig blev det så bra, älskar dig puss.

2009-04-21 @ 11:21:07
URL: http://bikefia.blogg.se/
Postat av: Bina

Tack själv gumman. Det var verkligen jätte kul! :D

2009-04-26 @ 14:39:38
URL: http://tooie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0