Gårdagen=fullbokad :)



Hej hopp i blåkulla!

Tänkte skriva lite om gårdagen..
Städade o gjorde himla fint här hemma på fm.. Sen va det dags o åka iväg till Johanna o det e faktiskt inte så himla långt o åka längre :) Hennes mamma va där så vi fixa lite gardiner o sånt mammigt :P Det blev jätte fint! O så fika vi, jag hade köpt med vanilj<3 från konditoriet med för lite vanilj kräm i tyckte ja.. Johanna o jag prata massa skit o sen gick vi o mötte Linda :) Bäst va det att va med bästis<3
Hem o äta sen, asgod köttfärspaj som Jonas hade gjort, sötis älskling <3 Han hade en kompis på besök.. 
Lämnade dom efter en liten stund o mötte pappa i garaget, åkte ut till biltema parkeringen o träna balans med mcn :) Vi upptäckte att jag behöver byta bakdäck, inte alls mycket av mönstret kvar.. Så det va ju inte så kul :/ Men sånt som måste göras ibland.. Tur att jag fick tillbaka på skatten :P
Jag fick ett påskägg av min älskling igår med bara <3 i :) Du e verkligen bäst älsklig!
Funderar på att gå ut med Snövit i det fina vädret snart :)

Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0