Go natt! ( Skrev detta igår kväll men d blev inte sparat)

Äntligen e påsken slut :P Nu slipper man se massa godis som inte går att motstå överallt.. O nu e jag ledig i två dar :)

Har varit hos Jonas mamma i Ryd o hälsat på, satt på deras altan igår o hade det skönt innan jobbet. Min cykel e ju bara o skrota nu, kedjan hoppade av på väg till jobbet.. Som tur va var jag nästan framme.. Det har hänt 3 ggr på en v så jag e liiite smått trött på den, det blir en ny cykel väldigt snart :P

Idag har vi varit hos K-G (Syrrans pappa) o träffat mamma, syrran o Mattias. Vi hade lite knytpåskkalas, jättegott allt.. Så jag va inte ens hungrig när jag kom hem vid 22 ikväll.. Det var roligt o träffa dom ♥

Har min första körlektion på körskolan imorn, lite nervöst.. Men jag börjar ju där för o lära mig så.. Ska bli kul oxå :)

Nu e det inte så himla långt till Lördag :D Längtar massa till min o Jonas 55 års fest!! Ska bli så kul :)

Ne nu e det sängen som gäller! Go natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0