Mctokig :)



Det händer så himla mycket nu med körkortsutbildningen.. Har verkligen kommit igång nu o planerar att vara klar med kortet till nånstans mitten av sommaren, gärna innan min semester. Nu e motorcykeln färdig fixad o körklar till första körlektionen den 14e :) E bara kedjan som skulle behöva spännas men det e ingen panik.. Har flyttat hit min pärla till Abisko garaget så jag kan gå ner o klappa på den ibland :P Pappa o jag va ute o åkte i tors, det kändes så ovant! Måste verkligen träna på att lägga ner motorcykeln i kurvorna.. O balansen e inte den bästa just nu, får bli lite balansträning på nån parkering nu på tors så jag lär känna min mc på nytt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0