:)

Idag

Har tagit det lugnt idag innan jobbet, varit o handlat lite.. o lagat egen potatissallad nu som jag ätit med grillad kyckling :) Mumsigt!


Onsdag

Imorn blir det fika med tjejerna :) Ser fram emot d! Hoppas det blir soligt o skönt så vi kan fika på nån uteservering.. Men d tror ja d blir.. Ja ska kolla lite på HM oxå, fick presentkort av mamma o KG. Har teori imorn med, ska bli skönt att läsa klart alla lektioner. Pluggar för fullt nu..
På kvällen kommer pappa o Felicia ♥ på fika :) Jag fyller ju år imorn :P Känns som jag redan fyllt eftersom jag redan blivit firad av vänner o familj..


MC

Hade ännu en körlektion igår, det känns bättre o bättre för varje gång.. Fick reda på att jag behöver 7 dubbellektioner för att bli helt klar.. Fanns ingen tid förens i juni nu så jag har bokat körlektioner i hela juni o början av juli. Får köra privat nu o träna träna träna.. Har ju teorin o tänka på med. Har min sista körlektion två veckor innan min semester så vore ju passande om jag kunde köra upp veckan innan semestern :P Får se hur det går o hur svårt/lätt det e att få tid för uppkörning.. På tors e det valborg! (Om nån har missat d) Då blir det att åka kortege till Skänninge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0