Helg <3



Idag har jag köpt en ny cykel ! Vit, 3 växlad.. Jätte fiin :) O billigare än vad jag räknat med..
Har köpt ett par tygskor idag oxå :) Mina e svart o vit randiga, rosa såg lite för tjejigt ut :P
Har storhandlat med på Maxi, så nu har man mat en mån framöver :P

Imorn kommer släkten hit o firar mig, ska bli roligt :) Jag ska bjuda på "Aubuginebiffar" med tomatsås o svart ris. Jonas o jag lagade det en gång, supergott! O mamma äter inte kött så det passar ju bra.. Kul o laga nåt annorlunda med :) Sen kommer syrran o Mattias till fikat.. Jonas jobbar kväll imorn så får se vad jag hittar på på kvällen..

Det e så härligt att det e varmt o soligt igen :D Man blir mycket piggare!

Ser fram emot veckan som kommer med..

Jag fortsätter med mina körlektioner, har teori lektion på ons o åker med pappa o Maria till skänninge på valborg :) Hoppas på bra väder!
På mån blir det nog fika med Lowisa o Agnetha :) Ons fika med mina tjejer <3 Pappa o Maria kanske kommer o fikar på min födelsedag :)
 
Massa fika ! :)



Trevlig Solig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0