Födelsedag !



Min 23 års dag va Ungefär lika underbar som den bilden :) Fick bakelse o rosor till frukosten <3 Fika med Johanna, Bina, Mickan o Elin på stan. Sen kolla vi på kläder lite här o var. Jag kolla mest på HM för jag hade presentkort o hitta massa fint med hjälp av Bina :) Sen följde Mickan o Jag Bina till bibblan o ja åkte hem o åt lite.. Sen direkt till teorilektion.. Hann förbi bonus o köpte vaxduk till balkongen innan pappa o Felicia skulle komma vid 19. Det blev jätte fint på balkongen, vi satt där o fika :) Sen kolla pappa o Jonas på hockeyn o jag såg Andra avenyn, mitt favorit program :)

Snart åker vi med kortegen till Skänninge!
Fan va kul med egen blogg :) Blir mer personligt än tex bdb.. E helt underbart att våren e här o sommaren står runt hörnet :) O då blir jag helt mctokig o får vårkänslor! Så denna blogg får nu mest handla om motorcyklar o allt däromkring o även självklart allt annat här i livet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0