Sommarkväll :)



Har precis gått kvällspromenad med älskling ♥ Bort åt lektorshagen.. Fint där :)

Sitter nu o lyssnar på caroline af ugglas nyaste cd. Hon e grym :) Antingen förstår man sig på henne eller så gör man inte d o då e hon bara knäpp :P Lyssnar man på texterna så har hon ett vackert o mänskligt budskap. Okej hon e lite flummig men ack så cool tjej ;)

Imorn e det min sista körlektion! O en vecka kvar till uppkörningen!! Känner mig säkrare o säkrare i trafiken men det e mycket o tänka på.. Jag har hört många säga att jag kommer klara det, hoppas verkligen det! Hoppas att ni håller alla tummar o stortår för mig den 15e kl 13 :P

Längtar till Johannas fest på lördag :)

11 dagar kvar till semestern :D

    


     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0