Snart..


Har bara 2 körlektioner med körskolan kvar nu i nästa v..



Ska försöka övningsköra så mycket som möjligt de sista 2 veckorna nu innan uppkörningen. Det som jag behöver öva lite extra på e stadskörning, e så mycket att tänka på i stan med olika regler o så ska man planera i god tid vart man ska.. Sen e det påfart på motorväg, har inte tränat så mycket på det, innan idag. O så behöver jag träna på att bromsa när bromsarna e fixade så jag får in en bra teknik. Resten känns som jag kan :)  Sen gäller det bara o tänka på allting oxå.. Den 15 e det dags! Hoppas jag hinner öva mycket innan dess.. Jag jobbar ju rätt mycket med, extremt mycket den här v :P Var bara ledig igår, annars jobbar jag hela veckan..

Så himla varmt det har varit, man smälter bort snart.. Jobbiggast e när man ska köra i krypfart med hela skinnstället på :P På uppkörningen ska man ha hjälmen på även när man leder mcn. Hoppas det e molnigt då! Fast idag känns det inte lika varmt, börjar faktiskt bli lite molningt, skönt.. Det e super skönt att sommaren kommit men måste det va 30 grader varmt :S



Längtar massa till semestern nu :) Ska bli så skönt o bara va ledig! O göra massa kul, sola o bada :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0