Campa aldrig i Varamon!!

De diskriminerar "Ungdomar". Man måste vara 20 + för att tälta hos dem men när Johanna ringde fick vi tydligen ingen plats ändå. På deras fina hemsida står det :


"Det finns logi för alla i Varamon det enklaste boeendet till det exklusivaste att hyra ett eget hus" Observera ordet ALLA!!

Ena sek säger de att man måste komma som familj och ena sek tar de inte emot personer under 20.. Om en familj har en dotter på 18 då? Vi får väl säga att vi är tillsammans Johanna o jag då :P Då e vi ju en familj..

Tycker de verkligen att det e bättre att alla som e under 20 ska tälta ute i skogen?? När jag berättade för farmor att vi skulle tälta i Varamon tyckte hon det var mycket bättre att vi skulle vara på en camping,det känns ju självklart tryggare. Tycker jag med. 
Det är tydligen soc och polisen i Motala som har bestämt denna idiotiska regel.
Men ärligt talat, vem har väntat sig mer av socialstyrelsen?!

Vi har ju inte direkt tänkt att förstöra stället, vi tänkte grilla lite, leka lekar, bada o självklart dricka alkohol som de flesta gör på midsommar. Men bara för att vi är "ungdomar" tror de att vi ska bete oss illa???!!!  Att man måste förklara att vi inte ska vandalisera campingen, det e bara så kränkande!!

Jag ser mig inte som någon "ungdom", ser mig mer som en vanlig människa som vill fira midsommar på ett trevligt sett med jordgubbstårta o några vänner :)

Men men får väl tälta i skogen på massa kottar o pissa i skogen som riktiga jävla UNGDOMAR! Fy fan för Varamon Campingen!

Campa aldrig här:

http://www.varamon.se/Default.aspx?module=4&content=8&lang=SV&fwsite=1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0