Jobbet !



Igår hade vi en skit kväll på Ramstorp. Det fattades en personal + att en annan fick hjärtklappning av stress o va tvungen att åka in till akuten innan han jobbat klart. Larmpersonalen fick jobba över en timme och två personer bröt ihop o började gråta pga att det va så stressigt..

Trevligt jobb man har :P

Som tur va så var gruppcheferna kvar till sent o fick se hur det kan va på kvällen. Idag kommer en ny "tur" på kvällen, alltså ett helt nytt schema med en personal extra. Snabba förändringar med den nya gruppchefen, det e bra!
Jag fick även mitt anställningsavtal igår och id skylt, arbetskläder e på väg med. Så det verkar bli bättre :)



Regnigt idag :( Jonas o jag va o träna idag istället för igår.. Tur att jag inte tränade innan jobbet igår, hade fan inte orkat då.. Vi har varit o mött Jonas pappa nere vid resecenrum o hämat mina skrotdelar på tobaken. Nu e man inne i värmen, har precis fikat o maten e på G. Skulle ha kört mc ikväll men det ser för vått ut.. Så ist blir det hemmakväll med slutdebatt inför sön. 



   Läntar till sol o värme, billig shopping o god mat med världens bästa Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0