MCMCMCMCMCMCMCMCMCMCMCMCMCMCMCMCMCMCMCMCMCMC



Har börjat köra med körskolan nu igen, hade första lektionen igår. Vi va ute på Sviestad, tränade högfartsprovet o bromsningar i 70 o 90km/h. Högfartsprovet va riktigt kul när man väl fick till d :P Det e en serpentin bana bland annat, sick sack, sick sack.. Man ska dansa med motorcykeln som Helen (läraren) sa :) Nästa gång som e på tors blir det att köra i stan, mycket att tänka på... Ska läsa lite om rondeller o sånt innan..

På lördag ska vi fixa lite med min mc.. Behöver justera (hur fan stavar man :S) fotbromsen lite efter reparationen på verkstaden o så ska vi fylla på bromsolja. Hoppas på att jag hinner putsa lite oxå, den e massa dammig sen regnperioden som vi haft :P Pappa o Maria ska åka en sväng med några kompisar så jag hänger på då på eftermiddagen så det bli någon slags övning för mig. Ska bli kul :) O fint väder ska det med bli :)

Har bokat camping på mcdagarna i Västervik nu, fredag till lördag v 30 :D Hoppas pappa bokar snart med så jag inte får tälta sj om det blir fullt på campingen.. De har tydligen mindre platser i år. På fredag kvällen e det Sahara hotnights o på lördag kortege i Västervik :) Hoppas Jonas tar bussen o tältar eller kommer över på lördagen ♥ Älskling har tagit en ledig vecka v 30 :D



Önskar att vi inte jobbade ikväll.. Så himla varmt o skönt på balkongen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0