Sommar sommar...

Sommar :)



I fredags va det hemnfest i Lkpg. Var där nere en sväng med Johanna, Jonas, Agnetha,Linda o Osman. Sen kom Agnethas kille med, vi gick vidare o käka kebab o pizza på ågatan.
Den nya baren vid BK ser så mysig ut, lite besviken dock att den inte hette silver :P Sliver eller nåt.. Inte lika coolt :P 
Johanna gick tyvärr hem lite tidigt.. Fast det va burrigt där nere vid öltältet.. Innan satt vi o prata massa om midsommar o andra fester.. Hoppas allt ordnar sig inför midsommar, så vi hittar nåt bra att göra :) Tyvärr följer inte Jonas med på Johannas inflyttningsfest heller :/ Han jobbar massa på Ramstorp i sommar..
Ska bli kul med 80-tals tema ;) Träffade på Johanna häromkvällen vid US :) Det va oväntat :P Hon va på väg till Bina o jag hem från jobbet.. Nu har jag börjat längta ännu mer utomlands! Speciellt när det e regnväder här.. Kroatsien kan nog va ett alternativ till Turkiet. Har hört att det ska va fint o billigare än Turkiet. Kom gärna med förslag på bra resmål!! :)

Nån mer än jag som såg att det haglade nyss?? Inte riktigt väntat så här i juni :S

I lördag va vi i ekholmen o fira pappa, det va trevligt o gott med tårta :) Kul o träffa syskonen ♥ De har blivit så stora, Becca ska åka iväg en hel v i sommar med scouterna o Felicia börjar förskolan i höst :)



Pappa o jag körde Mc innan, i stan. Ja tycker det går rätt bra :) Den 15/7 har jag uppkörning.. E inte lika nervös som inför teoriprovet (inte än alla fall) men det känns att det börjar närma sig... Nu har jag beställt delar till bakbromsen från skroten o fått en tid på verkstad för att fixa till o se över mcn innan uppkörning. Känns bra att den tiden e bokad så jag vet att mcn kommer bli klar i tid. Snart börjar även körningen med körskolan igen, har typ 7 lektioner inom en mån. Känns bra att ha dem så intensivt innan provet.



Det känns nästan inte sant att jag kommer ha semester i sommar! Så skönt :) Men vad ska man göra när man e ledig :S Slappa o bara va ledig kanske men jag vill oxå hinna med o göra massa :P Hoppas på fint väder :)



Snart ska älskling ♥ jag åka o träna :) Sen jobbar jag min sista kväll innan jag e ledig i två dagar. Då blir det Mc körning, Jonas pappa hälsar på o så ska vi städa klart här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0