Länge sen..

Nu var det ett bra tag sen jag skrev här..

Ägnar all min tid åt teorin, därför jag skriver mitt i natten nu :P

Skrev ett inlägg strax innan vi åkte till Karlstad men allt bara försvann :S Den e lite konstig ibland den här bloggen..

Det va alla fall kul i Karlstad den tiden jag var medveten :P Fick nån kräksjuka ena dan :S Karlstad sjukan :P På söndagen var vi o tittade på en stuga som faster ev ska flytta till, jätte mysigt mitt i skogen :) O så red vi lite "western ridning" på kvällen. Det var kul, inte alls som vanlig ridning, man använder inte tyglarna nåt bara kroppstyngden.. svårt att förklara.. Hästen hette Bobby,Gulli ♥



Pluggar på för fullt nu ! Teori prov på tisdag :S Fast det känns ändå som jag läst på om allt man kan läsa om nu... Hoppas hoppas det går bra ! Vill så gärna klara provet nu så jag kan boka uppkörning innan min semester. Jag tror aldrig jag har pluggat så mycket till nåt prov som till det här, brukar annars plugga massa kvällen innan prov o bara satsa på G. Men det här ska jag bara klara. Har läst igenom böckerna flera ggr o gjort olika tester i ca en månad nu. Det måste gå!

Den 7 juni e det EU val.
Det låter väldigt avlägset o stort o kanske inte så viktigt men jag tycker man ska rösta när man har en chans att vara med och påverka. Annars väljer nån annan åt dig. Har sett en partidebatt ikväll på svt web tv, kolla på den om ni inte vet hur ni ska välja. Jag visste inte alls innan men nu vet jag ungefär alla fall..

Dags att sova.. Go natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0