September



Har gjort för mycket för att hinna skriva allt.. Så e det hela tiden :P

Ska lägga upp lite bilder från mc turer o annat snart..

Snart åker vi på mc träff, Tändsticksträffen i Jönköping :) Väntar på pappa som vanligt.....................

19 september blir det Turkiet med bästaste Johanna :D Längtar <3 Det ska bli så skönt o va ledig o åka bort, till värmen! Men kommer sakna min älskling massa.. <3

Ja väntar oxå på besked från jobbet om jag kommer bli fastanställd? fortsätta som månanställd? eller som vikarie? Allt beror på las dagar.. Undrar oxå vilket lag jag kommer jobba i o hur det kommer gå då jag måste jobba dag en dag i veckan..

Jonas väntar oxå på svar om han får ett jobb.. Han skulle fått svar idag men får nu vänta till tisdag..

Hoppas hoppas allt går bra!


Kommentarer
Postat av: tezzan

håller för er båda för jobben ;)

2009-09-14 @ 13:33:01
URL: http://tezzankullbohr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0