Dag 13 – Den här veckan

Hallå där!

Nu e det lucia :P Jisses jag hänger inte med :S



Det går väl sisådär med denna December kalender :P
Vill börja skriva lite om helgen! Jonas o jag har varit på dop för Christian o Janinas son Leon. Det var en trevlig tillställning :) Trevligast var fikat efter. E inte mycket för kyrkor o jesus prat..

Idag har vi haft besök av min mamma, Jonas mamma och bror o hans tjej, pappa, Maria o Felicia. Har haft lite adventsfika :) Det va mysigt ♥

   

I veckan blir det mycket jobb.. E ledig tis,fre. Det e rörigt på jobbet nu.. hoppas det blir bättre den här veckan!
 
Det jag ser fram emot mest den här veckan e våran Glögg afton på tisdag ! Ska bli kul o träffa alla goa vänner :) Inte för att det verkar komma så många.. Kan va skönt det med, så man hinner prata med alla :)



Knappt tre veckor kvar av det här året..
Nu längtar man verkligen till våren! Hoppas det går fort.. Lika fort som det går mot jul :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0