Tiden går..

Det e snart jul :S Om mindre än en månad, det var ju sommar nyss :P

    

Har tagit upp lite adventspynt i söndags o resten idag :) Det e lite lagom nu tycker jag, kan lätt bli för mycket tomtar o krims krams.

Syster har flyttat till sin nya lägenhet nu! På Götgatan :) Vi ska hämta Kiwi ( Johannas gamla katt som Maria ska adoptera) hos Elin imorn o sen ska jag följa med o kolla in nya lägenheten :) Spännande ^^
Min Elin o Lucas har oxå flyttat till Vasastan :D Blir ju mycke lättare o ses än att hålla på o åka till Mjölby :) Så jag har varit barnvakt en hel del den senaste tiden ♥ Det e mys o Lulle e världens goaste unge :)
   

   


Bästa Johanna har flyttat till Gotland nu :/ Trist.. Kommer sakna SÅ mycket ♥
E samtidigt glad för hennes skull o ser fram emot att hälsa på :) Gotland e inte helt fel! Bara det kunde ligga lite närmre..

♥ Memories ♥
            

Framöver e det mycket bjudningar på g, adventsfika, glöggkväll o vi ska på dop för Leon :) Sånt e mys med den här årstiden ♥ o nu tycker jag det e helt underbart väder, riktigt kallt o alldeles vitt av snö :) Nästa år får vi skotta :P O mysa vid brasan! Längtar...

  



Förutom allt mys o julen så kan det lika gärna bli vår. Jag börjar få abstinens nu :P Vill ut o köra hoj! o så vill jag flytta :) O så vill jag ha minst en miljon så man har råd med allt man vill!! Man kan ju drömma :P 


Älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0