Tjejkväll Sviestad :)

Hade riktigt kul ikväll :D
Hade det inte blivit så jävla kallt framåt kvällen hade jag kunnat hålla på hur länge som helst..  Fryser fortfarande :P Det blev som sagt kallare o kallare men samtidigt roligare o roligare ju mer man lärde känna banan samt motorcykeln :)
 Det kommer defenitivt bli fler torsdagkvällar (Konstigt ord -tors dag kvällar- Både kväll o dag :P) på Sviestad! Det var rätt många tjejer/damer som deltog, säkert över 20..?
 Härligt!
 Bra instruktörer hade vi oxå, positiva och uppmärksamma. Det märktes att de gillade att lära ut :) Jag känner mig faktiskt som en säkrare förare nu och framför allt känner jag min nya hoj bättre nu. Sen kommer det en hel sommar att öva på, det e ju underbart ;)
 Helnöjd!

Dessutom har det varit Valborg.
Det blev en liten kortege alla fall, trots duggregnet :P Den kvällen var lika härlig som vanligt :) O trots vädret varmare än vanligt, skönt. Blir alltid rörd av att se alla dessa motorcyklar efter vinterns ide. Att höra alla motorer innan avfärd är underbart o öronbedövande :P Och att se alla dessa människor med samma intresse som jag.. Mäktigt! Det är verkligen en salgs invigning av våren :)

1 maj bjöd på ännu en kortege i Norrköping. Det blev en trevlig liten tur med Cruisar klubben i spetsen, lunch i Norsholm efteråt och en liten sväng runt Roxen.

     
 


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-13 @ 04:30:30
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0