Helg igen

Ja nu har det gått en hel vecka igen, dagarna går så fort :S

Nu e iaf hela familjen bättre. Jag behöver inte ta tabletter mot tandvärken längre, känns bara lite svullet..
Tone blev av med förkyldningen på en natt. Efter en vecka med snuva tyckte vi att vi behövde göra nåt åt det o köpte näsdroppar på apoteket. Det blev bättre direkt! Verka va några mirakeldroppar :P

 
Sjuklingen ♥

Tone har tänder på gång.. De små bulorna i nedre käken har börjat växa igen :) En av dem syns genom tandköttet nu!

I veckan som varit har vi sovit hos svärmor Marianne tors till fre. På torsdag kvällen var Jonas o jag på bio, såg Hamilton. Tycker det var en bra film! Anledningen till bion var vår 4 års dag den 16/2 ♥ Det var faktiskt skönt o komma iväg lite bara älskllingen o jag.. Även fast vi tänkte på lilla tjejen hela tiden :P

   

På fredagen var jag på stan o kollade lite,köpte tre par strumpor till Tone o en tröja till mig för under hundralappen. Lite lagom :) Sen blev det en fika på Linds med Elin :)

Nästa vecka kommer syrran o Alicia o sover över några nätter :) Det ska bli så kul o ses igen! Saknar dem massor ♥


Kusinerna :)

Nu när det e plusgrader o regnar o snön håller på o smälta bort kan man väl inte vänta sig annat än vår ? Hoppas på det! O med våren kommer mc suget :) Får se till att åka på nån träff eller liknande trots att Suzukin e avställd.. Det går ju att ta sig dit på annat sätt :P Sen måste ju Tone lära sig vad hon ska få för intresse oxå ;) Innan Jonas e pappaledig i höst o går på massa hockey med tösen.. I helgen e det hoj x, i år går båtturen till Tallin. Hade varit kul men nästa år får det bli av!

 

Trodde väl aldrig det men nu när vi varit utan bil i en månad börjar jag även vilja köra på fyra hjul :S Vore skönt att ha en bil snart.. Men vi avvaktar lite tills vi fått ihop pengarna o hittat en vettig bil som passar oss.  

 Det e kul att äta gröt 

Idag har jag pysslat lite hemma o Jonas har varit inne i hallen o kollat dam hockey.
Har gjort ärtpuré som inte var så populär, det e ju lite speciell smak :P Sen har jag gjort äpplepaj som jag hoppas blir mer populär till mig o Jonas :) Tänkte att vi ska äta kyckling o klyftpotatis i ugn sen, enkelt o gott! Är ju melodifestivalen oxå :)

En bra plan för lördagkvällen tycker jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0