Nystart

Passar väl bra med en nystart av bloggen så här på nya året.. Det var bara ca ett år sen jag skrev senast o massor har hänt! Jag slutade faktiskt blogga när vi fick reda på att jag var gravid. Låter lite konstigt kanske :P det blev liksom inte ärligt att skriva om sin vardag när man inte kunde dela det viktigaste, än.. Men nu e det ju uppenbart när lilla Tone ligger o sussar på min arm att man blivit mamma :) helt underbart <3 Det händer så himla mycket nu o det e så roligt o spännande! Tjejen har hunnit bli 4 månader o e väldigt livlig o intresserad av allt o alla.. Snart kommer hon vända sig, hon vände till sidan igår men hatar att ligga på mage så kanske därför hon inte snurrar runt hela vägen :P Hon har börjat äta gröt o älskar det! Skriker mellan varje sked ifall vi e för söliga hihi :) det mesta av gröten kommer nog på bordet o i näsan men vad gör det <3 Skulle kunna skriva en uppsats om vad som händer här hemma varje dag men detta får vara nog med bebisprat för denka gång.. Nu har vi äntligen flyttat till vårt fina hus i Gistad :) trivs jättebra! Brasan brinner för fullt här nu när det e lite kyligt , mysigt <3 Älskling ligger på övervåningen idag o kollar på scrubs, han e förkyld stackarn.. Under året som gick har jag ju oxå tagit bil körkort, skönt att kunna ta sig dit man vill även på vintern ;) vore ju bra om man hade en bil oxå :P men vi letar på blocket eftersom mazdan gett upp.. Får väl erkänna att jag borde byte namn på bloggen just nu :P Min kära Suzuki e ju avställd till o med.. Men intresset finns kvar så detta lär inte bli en helt mc-lös blogg! Lovar att inte vänta ett år till nästa inlägg! Bye bike ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

Nehe det blev ingen luft i texten när man skrev på mobilen :S

2012-02-07 @ 14:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0