Promenad



Det var så fint väder idag så jag tänkte att det skulle vara skönt o ta en promenad men innan vi hunnit ut hade det blivit mulet :P Det tar ju lite tid o komma ut med vagn o allt.. Jag fick till o med tillfälle att prova regnskyddet till vagnen ^^ Solen tittade faktiskt fram korta stunder o det var jätte skönt att komma ut lite, var ute o gick i 1,5 timme :) Såg älgspår på vägen, det e väl det närmaste man kommer något djur när man går med vagnen.. Tone sov gott hela tiden o märkte nog knappt av att vi var ute :P Men det e bra för henne oxå o få lite frisk luft. Var skönt att gå o tänka på annat än tandvärken som kommit tillbaka :/

 

När vi kom hem igen mötte snövit oss i dörren.. Hon e väldigt pigg på o gå ut, lite förvånande eftersom hon aldrig varit utekatt :S Smulan som varit ute förut springer bara o gömmer sig när man tar fram kopplet :P Men nu var snövit ute en sväng utan koppel så jag passade på o kamma henne :)

  
 

Inne i värmen gjorde jag en kopp kaffe o tog lite äpple paj med vanlijsås till :)
Såg oxå till o få igång brasan som inte brunnit så mycket idag, finns det nåt mysigare än o sitta vid en brasa när man varit ute. Nu har älskling kommit hem så jag får vila lite.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0