Tandtroll o Trollungar

  

Det blev ju värre med min tand sen :S Värken kom tillbaka o det blev mer svullet, e fortfarande svullet så Jonas kallar mig för hamster nu :P Gulligt ♥
Det var inte bara tandsten som tandläkaren trodde först utan har haft problem med en gammal lagning. Så nu e det rotfyllning eller dra ut tanden som gäller. Har inte bestämt hur jag ska göra än för det kostar 4500 o laga den :S Men vill samtidigt inte dra ut en tand som jag kan använda i många år till för att jag inte har råd just nu.. Usch det e dyrt med tandvård!

Något positivt med att jag fick åka in till tandläkarn igen var iaf att jag fick träffa farmor i Skäggetorp. Tone var hos henne när jag var hos tandläkarn, det gick bra.. Hon ville inte släppa blicken från farmor en sekund :P



Idag har vi pysslat hemma innan Jonas åkte in till stan. Vi får ju finbesök imorn av syrran o Alicia ♥ Ska bli så kul att ses igen, har saknat dem massa ! De stannar till lördag så vi hinner med massa mys :)

 ♥  ♥

Ikväll e Jonas på Tempelriddarna. Så Tone o jag e hemma själva, hon har sovit i över en timme nu.. Börjar bli lite rastlös :P Min lilla busunge får snart ta o vakna! Vore ju bra om hon sover inatt oxå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0