Motorcykel drömmar

Ikväll fick vi besök av pappa o felicia på mc ! Det e jätte kul att lilla syster e intresserad tycker jag :) hon fick ett par solglasögon av mig som satt perfekt under hjälmen. Vilken liten cooling ;) Tänk att man var lika liten som hon när man började åka mc :P Ligger på soffan o läser mc folket o drömmer nu.. Trist att de lägger ner mc mekaniker utbildningen i motala.. Det e annars en utbildning jag skulle kunna tänka mig. Har haft det i tanken länge men nu finns alltså inte ens möjligheten om man vill göra tanken till verklighet. Dåligt. De tycker tydligen att kunskapen finns att hämta på fordonsprogrammet men när man redan läst gymnasiet då? Jag visste inte vad jag ville göra när man skulle välja gymnasiet iaf, sen ska man väl kunna ändra sig eller prova nåt nytt :S vad var det Reinfeld sa, att man ska prova på olika yrken? :P Måste komma med ett glatt besked ur min läsning med :) Kenneth and the knutters släpper en skiva igen! Grymt bra :) hoppas bara på en spelning oxå ;) Kisa vore ju toppen.... Då slår vi publikrekordet igen! Dags att bege sig in i drömmarnas värld, ut på vägarna! Go natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0