Ny vecka

Det var trevligt o träffa alla i lördags när vi firade syrran :) Kul att både KG, Eje o mormor orkade komma! O ni andra med så klart men ni brukar ju orka med festligheter :P Vi fick smörgås tårta, supergod! o cupcakes till kaffet, mums :)



Imorn e det dags för bvc igen.. Den andra vaccinationen. Vet inte riktigt om hon får ta den eftersom hon e förkyld men vi får se. Ska ju iaf på vanliga undersökningen så får vi se vad tant Laila säger :P
Jag ska har oxå en tid imorn, hos tandläkarn.. Igen. Ska ta bort tandsten. Kul!
Sen ska vi till svärmor o äta mat, det ser jag iaf fram emot :)

På onsdag hoppas jag att vi kan åka till baby cafét igen. Det var en månad sen nu.. Först blev det inget för min tandvärk o sen har Tone varit förkyld o en gång var det uppehåll för sportlovet. Men nu har hon ju varit förkyld ett tag så jag tror inte det smittar så mycket. Hoppas hoppas vi mår bättre då! Det vore kul :)

Linda kommer ut till oss på fredag o sover över :) Wolit döh! Då får vi ha lite extra fredags mys :) sen om vädret tillåter blir det lite grävande i grönsakslandet till helgen..

O så har yttligare en vecka gått :P Vad fort det går!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0